Subject: Rõuge ja Varstu reoveekogumisalade veemajandusprojekti kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 15:47:02 +0300

Tere!

Sooviks kooskõlastada Varstu aleviku VK projekti. Praegu on projekt
eelprojekti staadiumis. On olemas asendiplaan, kus on kirjeldatud, et
riigimaanteega ristuv torustik rajatakse kaitsehülssi PE De225.

Milliseid jooniseid veel vaja läheks, et projektile  ja isiklikele
kasutusõigustele kooskõlastust saada?

Lugupidamisega!

Martin Zernand

Taristu Grupp OÜ

+372 5540110

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.taristugrupp.ee> www.taristugrupp.ee

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.